Bursa trenuletelor electrice

Anunturi vanzare - cumparare si schimburi in domeniul modelismului feroviar. Portal catre principalele magazine si forumuri de specialitate.

Ultimele subiecte

» Vand vagoane DRG epoca II Fleischmann
Dum Iun 05, 2016 7:34 am Scris de iuliu

» Vand vagon de posta DRG
Vin Mai 27, 2016 11:50 pm Scris de iuliu

» Vand locomotiva Br89 DRG
Vin Mai 27, 2016 11:38 pm Scris de iuliu

» Vand platforma cu cabina de franar DRG
Mar Mai 10, 2016 10:15 pm Scris de iuliu

» Vand Set Tolvas "Duo" RENFE
Lun Apr 11, 2016 8:49 am Scris de iuliu

» Vagoane calatori CFR
Lun Feb 29, 2016 3:10 am Scris de endo_ro

» Vand 3 seturi CFR la scara HO.
Lun Feb 29, 2016 12:37 am Scris de CEZARROBERT

» vand vagoane cfr ho
Lun Feb 29, 2016 12:36 am Scris de CEZARROBERT

» Vand drezina Robel
Lun Noi 23, 2015 3:20 am Scris de endo_ro

Forumul caiferate21


Forumul lokomotiv


Hobbymag

Hobbymag.ro

Trains Addicted

Trains Addicted

Trenulete info

Recomandari

         Jucarii.com.ro

Modelexpert.ro

         modelexpert.ro

Trenulete de vis

Magazin HGD


trenulet.ro

Diverse


BR52 Roco nr.art.62185

Distribuiti

mpursu

Mesaje : 77
Puncte : 95
Data de inscriere : 28/11/2011
Varsta : 51
Localizare : Oradea

BR52 Roco nr.art.62185

Mesaj Scris de mpursu la data de Lun Ian 20, 2014 11:46 am

O frumoasă locomotivă cu abur pentru trenuri de marfă, întâlnită în diverse forme, înmatriculări, culori, versiuni etc. și, mai ales, cu simpaticele tendere "bărcuță", este BR52. Versiunea H0, după câte cred eu că știu, a fost produsă de Guetzold, Liliput și Roco (în ordine alfabetică). Deoarece aflasem că noua versiune Roco merită toată atenția mea, am trecut-o pe lista de dorințe pentru Crăciun2013, dar simpaticul Moș nu a apucat să mi-o aducă decât... după Anul Nou, cu o zi înainte ca bradul să fie dezafectat:


Ultima editare efectuata de catre mpursu in Lun Ian 20, 2014 11:49 am, editata de 1 ori

mpursu

Mesaje : 77
Puncte : 95
Data de inscriere : 28/11/2011
Varsta : 51
Localizare : Oradea

Re: BR52 Roco nr.art.62185

Mesaj Scris de mpursu la data de Lun Ian 20, 2014 11:48 am

Am instalat repede un oval cu șine R2 Fleischmann și am început sesiunea foto:

Ia să vedem mai bine:

Locomotiva beneficiază de roți motoare metalice cu spițe fine, bielele de cuplare și bielele motoare sunt metalice, iar capetele de cruce, culisele și celelalte biele sunt din plastic. Jumătatea de jos a tenderului "bărcuță" este metalică și grea, adăpostind motorul cu 5inci poli înclinați și volant, care antrenează ultimele două osii ale tenderului și, prin cardan, toate cele cinci osii motoare ale locomotivei.
Grupurile de câte trei faruri de la capetele locomotivei sunt luminate de LED-uri (destul de) warmwhite, în funcție de sensul de mers.
Din construcție, simpatica BeRe52 este dotată cu sunet, difuzorul fiind plasat în cazan, iar în coșul ei se poate instala un generator de fum Seuthe 11. Sunetele sunt frumos realizate, iar pufăiturile sunt destul de bine sincronizate cu mișcarea roților motoare, obținându-se aproximativ patru pufăituri per rotație ca în realitate. Îmi place foarte mult sunetul de frână


Ultima editare efectuata de catre mpursu in Lun Ian 20, 2014 11:56 am, editata de 1 ori

mpursu

Mesaje : 77
Puncte : 95
Data de inscriere : 28/11/2011
Varsta : 51
Localizare : Oradea

Re: BR52 Roco nr.art.62185

Mesaj Scris de mpursu la data de Lun Ian 20, 2014 11:51 am

Detalii, cât cuprinde
 
Mecanismele sertarelor sunt mai complexe decât cele ale multor alte locomotive cu abur, iar firma producătoare s-a străduit și a reușit să le realizeze corect:


Ultima editare efectuata de catre mpursu in Lun Ian 20, 2014 11:58 am, editata de 2 ori

mpursu

Mesaje : 77
Puncte : 95
Data de inscriere : 28/11/2011
Varsta : 51
Localizare : Oradea

Re: BR52 Roco nr.art.62185

Mesaj Scris de mpursu la data de Lun Ian 20, 2014 11:52 am

Tenderul este menținut cât se poate de aproape de locomotivă atât în linie dreaptă, cât și în curbele R2 Fleischmann, aceasta fiind raza minimă admisibilă:

După cum spuneam mai înainte, tracțiunea este asigurată de ultimele două osii ale tenderului și de roțile motoare ale locomotivei:

Cardanul acționează printr-un angrenaj cu melc asupra osiei a patra motoare, mișcarea fiind transmisă mai departe prin bielele de cuplare, ca în realitate.
Singurul nod în papură pe care l-am găsit la această locomotivă (da, chiar am găsit unul! ) constă în faptul că... saboții de frână de la tender nu sunt în linie cu roțile respective...

... dar cine observă acest minuscul detaliu, privind o locomotivă atât de spectaculoasă și de bine realizată?

mpursu

Mesaje : 77
Puncte : 95
Data de inscriere : 28/11/2011
Varsta : 51
Localizare : Oradea

Re: BR52 Roco nr.art.62185

Mesaj Scris de mpursu la data de Lun Ian 20, 2014 11:56 am

În concluzie, avem de-a face cu o locomotivă excelentă, de care eu unul sunt foarte mulțumit. Pe noile mele căi ferate R2+R3, ea va tracta trenurile de marfă pe linia interioară și, de ce nu, poate că și pe linia exterioară, alături de toate celelalte locomotive cu abur monumentale din patrimoniul Căilor Ferate "La Ursu". În încheiere, iată două filmări edificatoare:

Continut sponsorizat

Re: BR52 Roco nr.art.62185

Mesaj Scris de Continut sponsorizat


    Acum este: Dum Feb 19, 2017 10:16 pm